Jak słowa mogą budować Twój wizerunek?



Kiedy przedstawiasz się, mówisz najczęściej "dzień dobry", "jestem...", "zajmuję się...", "moja firma...", "proponujemy...". Chcesz zrobić na swoich rozmówcach jak najlepsze wrażenie, pokazać się z dobrej strony, wreszcie - sprzedać produkt czy usługę.

Strona www Twojej firmy też ma takie zadanie - przedstawić jak najlepiej firmę, odpowiedzieć na pytania, z którym przychodzi potencjalny Klient: "czy znajdę tutaj to, czego szukam?".

Dobre strony to te, które sprzedają - temu przecież służą. Widoczność strony w sieci zależy od wielu czynników. Jednym z nich jest jej treść - odpowiadająca potrzebom klientów. Czy wiesz, jakich informacji szukają w internecie Twoi klienci? Czy mogą je znaleźć na Twojej stronie? 

Przeciętnie wizyta na Twojej stronie trwa 2 minuty - tyle masz czasu, aby przedstawić gościom firmę, zainteresować ich ofertą i zachęcić do kontaktu. Dlatego treść strony powinna być dobrze przemyślana i jeszcze lepiej napisana.

Informacje, którymi chcesz się podzielić jako ekspert w danej dziedzinie, a które nie dotyczą bezpośrednio firmy czy oferty, warto umieścić na firmowym blogu - może on zawierać artykuły, filmy i inne materiały, a także nowości z branży, chętnie czytane przez zainteresowanych.

Na tej stronie znajdziesz przykłady moich realizacji: strony www, które tworzyłam lub redagowałam, artykuły prasowe i wpisy na firmowe blogi. Zostały one podzielone na kategorie tematyczne. Zachęcam również do odwiedzenia blogów, które prowadzę z pasji i dla przyjemności.

Prowadzę również profile firmowe w social media.

Zapraszam do współpracy
Maia Bańska

mbanska@op.pl
tel. 796 140 711 

Komentarze

Popularne posty