Jak słowa mogą budować Twój wizerunek?
Strona www Twojej firmy też ma takie zadanie - przedstawić jak najlepiej firmę, odpowiedzieć na pytania, z którym przychodzi potencjalny Klient: "czy znajdę tutaj to, czego szukam?".
Dobre strony to te, które sprzedają - temu przecież służą. Widoczność strony w sieci zależy od wielu czynników. Jednym z nich jest jej treść - odpowiadająca potrzebom klientów. Czy wiesz, jakich informacji szukają w internecie Twoi klienci? Czy mogą je znaleźć na Twojej stronie?
Przeciętnie wizyta na Twojej stronie trwa 2 minuty - tyle masz czasu, aby przedstawić gościom firmę, zainteresować ich ofertą i zachęcić do kontaktu. Dlatego treść strony powinna być dobrze przemyślana i jeszcze lepiej napisana.
Informacje, którymi chcesz się podzielić jako ekspert w danej dziedzinie, a które nie dotyczą bezpośrednio firmy czy oferty, warto umieścić na firmowym blogu - może on zawierać artykuły, filmy i inne materiały, a także nowości z branży, chętnie czytane przez zainteresowanych.
Na tej stronie znajdziesz przykłady moich realizacji: strony www, które tworzyłam lub redagowałam, artykuły prasowe i wpisy na firmowe blogi. Zostały one podzielone na kategorie tematyczne. Zachęcam również do odwiedzenia blogów, które prowadzę z pasji i dla przyjemności.
Prowadzę również profile firmowe w social media.
Prowadzę również profile firmowe w social media.
Zapraszam do współpracy
Maia Bańska
mbanska@op.pl
tel. 796 140 711
Maia Bańska
mbanska@op.pl
tel. 796 140 711
Komentarze
Prześlij komentarz